fredag den 13. september 2013

Biotop 5 opgave

Hej med jer

Jeg har i dag i dette gode vejr været henne ved min biotop og plukke brombær. Meningen var egentlig at jeg ville lave brombær marmelade, men de 2 drenge synes det var lidt mere sjovt at spise dem med det samme. De har også været med til at plukke dem, og synes det var et hidt. Så selvom vi ikke får lavet marmelade af dem, har du hygget sig og de kunne sagtens blive ved, hvis ikke jeg stoppede. 

Jeg har håbet på at vi også kunne lave mad over bålet - der er et kæmpe bål som skal brændes af lige ved siden af. Desværre må vi først tænde for bålet sidst i september her i tyskland, så de billeder kommer lidt senere.

 Men det giver mig så muligheden for at medbringe smagsprøve til fremlæggelse den 26. :)




3 kommentarer:

  1. Hejsa

    Er der en opfølgning på vej på denne - bålmad eller andet :-)

    SvarSlet
  2. Ja det gør der, jeg er i gang med lige at få fat på de sidste billeder og så kommer de ud her på bloggen :)

    SvarSlet
  3. http://cpvnt.blogspot.de/2013/10/opflgning-pa-biptop-5-opgave.html

    SvarSlet