mandag den 23. september 2013

Udfordringsprojekt

Hermed er mit udfordringsprojekt skudt igang.

Jeg er nu fået samlet maskerne og er klar til at gå i gang.

Hilsen Cecilia


Her kommer opfølgning til udfordringsprojektet.

Det har været en meget udfordrende omgang det her strikkeri, og det er desværre stadig slet ikke mig. Men jeg har taget udfordringen op og fået et ganske flot resultat ud af det. Jeg har heldigvis kunne finde hjælp hos min svigerinde og hun har hjulpet mig meget igennem det.

Jeg tror ikke at jeg bare sådan vil give mig til at strikke igen, da jeg simpelthen ikke har roen til det. Men jeg vil glæde mig over at denne ene ting er lykkes.

 Hermed ses det færdige resultat, det er blevet til en fin fin vest til Alayah.

Hilsen Cecilia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar